söndag 23 oktober 2011

ROLIGT?? part 9 - BRÖLLOPS-SPECIAL!

ROLIGT?? PART 9


BRÖLLOPS-SPECIAL!
*

-Jag är naturligtvis fortfarande oskuld... ... och även om min fästmans familj inte alls tror mig,  så har de ändå ingen möjlighet att kontrollera det...


*

 

-UUH... Get a room...


*

-Jo Igor, jag förstår att vår budget är lite ansträngd, men om du fortsätter insistera på att McDonald-clownen ska vara vigsel-förrättare är bröllopet inställt...   
 

*

-När jag sa att du inte bara behövde bjuda din allra närmsta släkt missförstod du antagligen en liten aning...


*

-Då så, om det inte är någon mer som motsätter  sig det här bröllopet, så kan vi kanske äntligen fortsätta med vigseln...


*

...Och då har turen kommit till dig Astrid Nilsson, ...-Tager du denna mytomspunna Kinesiska kejsare  till din äkta make..?



Texter och bilder tillhör sina respektive upphovsmän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTARER

Kommentera helst angående ämnet i artiklarna.
Juridiskt ansvar gentemot slavägarna (myndigheter) ligger helt hos kommentatorn. Uppenbara olagligheter inom hat och hets samt Bullshit & Trollshit plockas bort.