söndag 23 oktober 2011

ROLIGT?? part 10 - MILITÄR-SPECIAL!

ROLIGT?? PART 10

*
MILITÄR-SPECIAL!



- När regeringen sa att flygvapnet skulle få en något mindre budget,
var det ändå inte riktigt det här jag väntade mig...


*


- Vi på kompani B lämnar aldrig någon efter oss...
... oavsett hur mycket han än envisas att vilja stanna kvar...


*


- Om jag förstått tidigare att det här inte var bananer hade jag aldrig ätit 3 stycken...  -Nu känns det nästan som om magen skulle explodera...


*


- När du frågade tidigare om jag packat ner fallskärmen i ryggväskan trodde jag du menade i min egen väska...


*


- De nya fjärrkontrollerade benproteserna i kevlar blir väldigt effektfulla vid paraden, General! ... Synd bara att pojkarna fick såga av sina riktiga ben...


Texter och bilder tillhör sina respektive upphovsmän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTARER

Kommentera helst angående ämnet i artiklarna.
Juridiskt ansvar gentemot slavägarna (myndigheter) ligger helt hos kommentatorn. Uppenbara olagligheter inom hat och hets samt Bullshit & Trollshit plockas bort.