söndag 23 oktober 2011

ROLIGT?? part 8 - FUN BAG SPECIAL!

ROLIGT?? PART 8


FUN BAG SPECIAL!

*


-Just det mamma, vi har båda två sett många fantastiska
sevärdheter under den här semestern...


*


-Har vi inte tagit nog med fest-bilder snart? Det finns väl ändå ingen som ser något intressant på bilderna...?


*


-Vad bra att mina nya kompisar från frimärks-klubben lovade att genast titta på mina vattenstämplade jubileumsutgåvor och lägga allt annat åt sidan... -Viken tur jag har...


*


… Precis som vid förra intervjun säger vi: -Dagens  unga feminister måste alltid vara på sin vakt mot suspekta företeelser i samhället...


*


-Peter, det känns skönt att veta att du först och främst uppskattar mina
intellektuella egenskaper och bara har ärofulla avsikter på den här dejten...


*


-Lille Jonas, varför måste vi alltid stå upp när vi spelar dina dumma TV-spel?


*


-Min pojkvän studerar till läkare!
-Han säger att jag inspirerar honom i sina studier...


*


-Stina och jag har varit väninnor så länge att vi känner till alla  varandras hemligheter... -Hm... ...alla utom 2st tydligen...


*


-Jag är så stolt över min nya pojkvän!
-Han har en sådan förmåga att fokusera på de viktiga sakerna i livet...


*


-Det skulle vara gott med en gratis-drink till!
-Finns här några frivilliga?


*


-Jag kan inte förstå varför den här killen absolut vill dansa varje gång
DJ:n spelar: “a whole lotta shaking going on”...


*


- Tommy har lovat att tala om för mig de 2 största anledningarna till
att han bjöd ut mig i kväll...


*


-Då kan ni väl le och  titta in i kameran?
...Ibland får man nöja sig med att 2 av 3 gör som man säger...





Texter, bilder & fun bags tillhör sina respektive upphovsmän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTARER

Kommentera helst angående ämnet i artiklarna.
Juridiskt ansvar gentemot slavägarna (myndigheter) ligger helt hos kommentatorn. Uppenbara olagligheter inom hat och hets samt Bullshit & Trollshit plockas bort.