tisdag 11 oktober 2011

ROLIGT?? part 7 - FACE IT!

ROLIGT?? PART 7

- FACE IT!

*

... I'm so cute, my mirror breaks just looking at me...

*

-Kato, är du verkligen säker på att dagens superhjältar behöver att klä sig så här....

*

-Welcome to your local psycho dog pusher. Remember folks, first time is always free...

*

-När jag var liten drömde jag om att kunna spela fiol...
... Jag kan fortfarande inte spela fiol...
-Jag ser bara mycket löjligare ut när jag drömmer nuförtiden...

*

-Mina råd är följande om du skall jobba på marknad...
1. Kalla inte chefens fru en fet häxa.
2. Om du ändå tänker kalla henne en fet häxa, kolla alltid först om hon är bekant med spelarna i ryska handbollslandslaget...

*

-Anarchy in the UK now, and never mind the bullocks...
... I once ate Johnny Rotten and I'll never spit him out...

*

-Mina råd är:
1. Om du gift dig med en häxa, flörta aldrig med hennes syster.
2. Om du inte kan följa första rådet se åtminstone till att  ha
gott om hundgodis hemma...

*



Texter och bilder tillhör sina respektive upphovsmän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTARER

Kommentera helst angående ämnet i artiklarna.
Juridiskt ansvar gentemot slavägarna (myndigheter) ligger helt hos kommentatorn. Uppenbara olagligheter inom hat och hets samt Bullshit & Trollshit plockas bort.