lördag 8 oktober 2011

ROLIGT?? part 5 - Shit happens...

ROLIGT?? PART 5

Shit happens...

*

-Väldigt konstigt,  vi som alltid håller oss inom hastighetsgränserna? ... Men nu kanske vi kan få reda vad radion menade med att  "72 bilar kört av vägen idag" på just den här sträckan?  Den här vägen verkar ju hur säker som helst...

*

-Om jag någonsin får ner anden i flaskan igen, så kommer han inte ut fler gånger förrän han återställer min före detta frus dumma önskningar...

*

- Hej och hjärtligt välkomna till VM i gymnastik för alkoholiserade medelålders män! ... Och vi sätter genast igång med tävlingarna...

*

-Jag, Pelle Jihad, har på uppdrag av mina förfäder väckt vår sovande terroristcell efter 87 års vila. Nu kommer äntligen våra skräckinjagande krigare att attackera vår fiende, den store Satan.  Först skall jag bara köpa några rullatorer och boka tid hos färdtjänsten...

*

-Mina råd är:.. 1. Kalla aldrig din gymnastiktränare för ett fett pannkakshuvud... 2. Kontaktlim brukar lossna lättare från huden om man smörjer in sig med fett...  Synd att jag inte når burken...

*

-Då så kära överenergiska matlagningsfantaster, utan ett skelett i kroppen,  vi har kommit till slutet av ännu ett program och det är dags att smaka på vår soppa...

*

-Oskar du har helt rätt, jag tycker också det finns tecken som tyder på att moderaterna suttit vid makten för länge i det här landet...

*


*

Texter och bilder tillhör sina respektive upphovsmän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTARER

Kommentera helst angående ämnet i artiklarna.
Juridiskt ansvar gentemot slavägarna (myndigheter) ligger helt hos kommentatorn. Uppenbara olagligheter inom hat och hets samt Bullshit & Trollshit plockas bort.