fredag 7 oktober 2011

ROLIGT?? part 3 - MORMOR ANFALLER, SPECIAL!

ROLIGT?? PART 3



MORMOR ANFALLER, SPECIAL!!



-Offside?? Domarjävel, min sonsons sonson springer ALDRIG offside! Tar du inte ner din förbannade flagga kommer jag bort till dig och stoppar upp din flagga där solen inte skiner...

*

-Ingen mer fildelning? Jäkla Moderater, inser ni inte att ni kriminaliserar mer än en generation?

*

-Då så Herr Minister, nu får du EN chans till att höja min pension...

*

-Vad dom än blandade i tobaken, så har det absolut påverkat min klädstil till det bättre...

*

-Vadå Sovjetunionen finns inte längre??? -Kom hit och våga tala om det för min yxa nedra snorunge...

*

-Jag är den sista ättlingen till riddarna av runda bordet, tror jag åtminstone...  Eller var bordet fyrkantigt? -Attans också, jag har stått här så länge med svärdet att jag glömt vem jag är och varför jag står här...

*

"-So what?" ... En pensionär har väl rätt till lite "extrainkomster"...

*


*

Texter och bilder tillhör sina respektive upphovsmän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTARER

Kommentera helst angående ämnet i artiklarna.
Juridiskt ansvar gentemot slavägarna (myndigheter) ligger helt hos kommentatorn. Uppenbara olagligheter inom hat och hets samt Bullshit & Trollshit plockas bort.