onsdag 4 januari 2012

Katrin Zytomierska - PMS har fått ett ansikte...

Katrin Zytomierska's in da plantage!


Vad skriver egentligen Sveriges största bloggare när de är riktig, riktigt arga på omgivningen? Exempelvis så spydde bloggaren Katrin Zytomierska  nyligen galla över sin slav, ursäkta sin au pair, på sin blogg. Katrin gjorde t o m en gullig ”wanted dead or alive” affisch.



Bakgrunden är att hennes polska au pair, Monika Rejczak, stuckit under en resa till USA. Det fick Zytomierska att vädra ut sina plantageägarinstinkter på sin blogg:
(11 December 2011)


 Vår barnflicka har rymt! […] Om hon begår ett brott så ser myndigheter att det är jag som är ansvarig för henne. […] Hon är en enkel bondjänta från landsbygden i Polen som inte har haft det lättaste livet precis. […]

Jag vet. Alla sa åt mig att jag skämde bort henne…[…]…trots att folk som "kan" polska bönder hela tiden sa till mig att jag måste vara hård och proffsig mot henne. Vårt fel. […]

Hon fick mer ledigt än de flesta barnflickor och au pairer och på hennes lediga tid bjöd jag henne på skönhetsbehandlingar och hon fick allt som hon pekade på.

Glass, chips, godis, kakor, pizza, allt som hon ville ha fick hon. Jag sa aldrig nej till något. […] Hon är för ung och för dum för att förstå att hon har begått sitt livs största misstag.

- Jag hade kunnat ge henne ett bra liv i Sverige. Jag hade planer på att skaffa en lägenhet till henne i Stockholm. Fixa städjobb och svenska eller engelskakurs till henne.

[…] Nu lämnar hon oss för att nån kusin i Chicago tutat i henne att hon kan få ett liv där? Som illegal invandrare i USA.

Naturligtvis har jag angett henne hos polisen, INS och Homeland… […] Hon kommer att bli plockad och utkastad och får förmodligen ta sig till Polen med båt för hur ska hon ha råd att köpa en flygbiljett hem?
 
- Jag skriver det här inläggetför att folk ska få veta vilket svin den här människan är.


...Jag hoppas att hennes chef på kinakrogen tar tillbaka henne och att hon resten av sitt liv kommer att servera yakiniku för 1500 kronor i månaden.


- Jag önskar henne allt ont och jag kommer aldrig tillåta henne ett liv i Sverige. Hör jag att hon kommit till Sverige för jobb så kommer jag att sätta stopp för det.



...Jag har gjort det förr och jag gör det med lätthet igen.
-Jag har mycket information om den här tjejen som gör henne till en opålitlig och ond människa.


- Jag vet att hela hennes by i Polen läser min blogg och översätter den på Google translate.

...En jävla skitunge som lyckades fånga mitt förtroende...

/ Katrin Zytomierska


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skrivet av Robin Zachari
den 11 december 2011 kl. 22:57

Zytomierska toppar inlägget med en bild på hennes au pair inklippt på en "Wanted-poster" med underrubriken ”död eller levande”. En bild som Finest.se, inte Zytomierska, nu har tagit bort vilket gör Zytomierska upprörd. Det är nu ersatt med bild på en hund med au pairens ansikte. En timme efter att Aftonbladet uppmärksammat inlägget så försvinner det - men som tur är finns det arkiverat av google.

Det här är alltså samma Zytomierska som Moderaterna betalar för att blogga och för att fronta partiets kampanjer. Det är oklart hur värderingsmässigt nära de står varandra, men det är ju spännande att tänka sig att hennes lilla raseriutbrott kanske är en del av en ny RUT-kampanj för att få tjänstefolk att veta sin plats. Eller nåt.

P.S läs Lisa Magnssons systematiska sågning av Zytomierskas agerande.

Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6008980.ab

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Editors notes
UnderMattans redaktör dricker några öl och löser världens problem!



Editors notes: Både Katrin Zytomierska och Kissie ser ganska söta gulliga ut på lite håll men vid närkontakt på en av deras PMS-dagar är de mer typ ”evil bitches from hell”. (Stay away!)
 - Monica Rejczak - keep on running!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




undermattan.blogg
Publicerat som Information. Texter och bilder tillhör sina respektive upphovsmän
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTARER

Kommentera helst angående ämnet i artiklarna.
Juridiskt ansvar gentemot slavägarna (myndigheter) ligger helt hos kommentatorn. Uppenbara olagligheter inom hat och hets samt Bullshit & Trollshit plockas bort.