fredag 10 maj 2013

ROLIGT?? part 2 - The Big Picture (2)

UM-bloggen tar en titt på "the big picture"
ROLIGT?? PART 2




... Undrar vad bilförsäljaren menade med att "krock-kuddar" nog  inte behöver ingå i köpet?



-TVÅLEN!, TVÅLEN!, Äntligen har jag hittat tvålen. Nu kan jag åtminstone tvätta ena armen...


-HEJ! Om du kan se oss i ögonen oavbrutet under en hel minut vinner du 200 kronor!!!


... Alla dessa kroppsdelar att hålla reda på...  Vad tänkte Gud egentligen på när han skapade kvinnan?


-Såja, såja lilla Missy, inte va sur nu. Nästa gång får du bära ut matte istället....


-Det finns folk som använder hantlar i sin träning. Det finns folk som använder skivstänger när de tränar. Hemma hos oss använder vi inte sånt trams! Vi lyfter bara vårt extremt stora missfoster till katt när vi styrketränar!


-Hej allesammans! Vi har skickat er den här bilden för att tala om att vi skall ha barn. Vi skickar en ny bild när vi vet om det blir 10 eller 15 stycken...


-Min mamma tyckte det var jätteroligt att få föda mig. Det hör man tydligt på hennes röst! Förlossningen var förra året och hon skriker fortfarande av glädje...


-I'm a Bad Ass, Heavy Metal, Evil rock n' roller, yea! SHIT! ... Om mina kraftigt byggda händer någonsin klarar av att göra det onda tecknet så skall jag helt klart ta en bild på det....


ROLIGT?? part 2 - The Big Picture (2)
Publicerat som Information. Texter och bilder tillhör sina respektive upphovsmän
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTARER

Kommentera helst angående ämnet i artiklarna.
Juridiskt ansvar gentemot slavägarna (myndigheter) ligger helt hos kommentatorn. Uppenbara olagligheter inom hat och hets samt Bullshit & Trollshit plockas bort.